söndag 17 november 2013

Dödens trött!!

Det känns både i kropp och knopp att jag varit igång bra mycket mer än vad jag borde.
Min "vanliga" axel värker mycket mer än vanligt, ont i ben, rygg... jag nästan överallt.
Nu har jag bara en stor vägg kvar att rolla, och jag hoppas att det täcker sen!
Sen är det hyllor och annat som skall upp i sovrummet, böcker och annat skall på plats. Flera kassar med sånt som skall till Erikshjälpen står i hallen och fyra kartonger med böcker plus några andra lådor skall upp i förrådet. Hela sonens rum är fyllt av ren tvätt, den måste jag ta hand om innan han kommer hem!
Tur vi har rester från i går att äta till middag, den lammsteken jag gjorde då gick inte av för hackor! (Jag skall lägga ut receptet en annan dag.)

Allt i en enda stor röra... mycket att ta hand om sen!







Men i kväll hoppas jag kunna få tid till lite egenvård, ansiktsmask, fotbad och lite annat pyssel. Tänkte göra ett mysigt SPA av sovrummet ;)
Välbehövligt, för till veckan väntar 6-dagars arbetsvecka, plus IKEA-besök, montering av möbler, städ, plock och allt annat som behövs för att vi skall komma i ordning. IKEA-besöket måste vi få till i morgon (om vi kan fixa lastbilen då...), för på Tisdag skall ju maken se på fotboll och på Onsdag skall han på bandy. (Bandyn står jag över då, jag orkar nog inte...)

Curry har hittat en ny favoritplats. Under vårt överkast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar